Wednesday, December 2, 2009

badminton



aduh akhernyemaen gak aku badminton
sudah lame meninggalkannye..
mule men..
tangan aku tekehel gak la.
nkk uat backhen dah pengko balek dah...smash asek tak lepas je.
walopom dlu aku tade la teror mane..
tapi bole la men..ni aku men..same mcm dak dajah satu jek..huhuhu..papepom..
lepeh la gak ketagehan aku..crew badminton aku tadi
shafiqa,mael dan faes..
thanks kerna sudi menemani aku men yng tak teror ni..hehehe..
korang mmg 창 (jjang = best)!!!
bersilat2 aku men tadi..hahaha..terkehel la tgn aku tadi..tak biase gune raket adik aku..
raket aku deme dah juai kot..aku crik tak jumpe.
uwaaa.seday~~
papeom Kim jeajoong when he at school he used to play badminton.
so,im proud that oppa also play the game that i love..
oppa lets battle..
hahah
macam la dy nak
hehhehe
papepom oppa sarangee~
junsu oppa jgn jeles..
u tatap num 1!

No comments:

Post a Comment